Implementace STDC
Existuje velké množství nástrojů, postupů a marketingových rámců, které usnadňují koncepční přístup k řízení marketingu. V Digitálních architektech využíváme marketingový rámec STDC (SEE-THINK-DO-CARE). Ten řešíme i s našimi klienty a umožňujeme jim tak vymezit interní procesy a rámec pro řízení marketingového oddělení. Často se totiž stává, že marketingový tým je řízen spíše náhodně a na základě domněnek. STDC zde může pomoci a nastavit model uvažování, který umožní semknutí marketingového týmu a vykročení správným směrem. Jeho největší síla je v oblasti ujasnění si značky, zákazníků a obsahu, který jim bude komunikován.
Zajímá Vás více:
Co je STDC marketingový rámec?
Jaká je základní myšlenka rámce STDC a jak s ním pracovat?
Pokud máte kolem STDC a řízení marketingu jakékoliv dotazy využijte technologickou konzultaci našich specialistů.